Mensen laten genieten. Enjoy the good things of life !
Hiervoor zijn we op zoek gegaan naar een combinatie van unieke en (h)eerlijke producten.
Daarnaast willen wij samen met en voor onze klant het ideale geschenk samenstellen en diverse unieke producten kunnen aanbieden.
Een tip, een idee ? Laat het ons zeker weten !
Onze zoektocht blijft verder gaan.
Bij BARÚ bedenkt men graag spetterende creaties. Ze houden ervan om onze fans te verwonderen met vernieuwende lekkernijen. Met natuurlijke ingrediënten, lekkere Belgische chocolade en vooral met veel liefde en plezier gemaakt.
De creaties van BARÚ zijn ultieme verwennerijen.
Gunther en Maarten waren als kind grote marshmallow fans. Ze aten wel 10 zakjes per dag! Zelfs meer op hun verjaardag. Jaren later openden ze opnieuw een zakje en begonnen te snoepen. Ze konden niet geloven dat dit vroeger hun favoriete snoepje was. "Afschuwelijk" zei de ene, "gewoonweg verrukkelijk" zei de andere. Hij bedoelde eigenlijk "vreselijk".
"Ik wed dat wij marshmallows kunnen maken die zo lekker zijn, men ervoor in lange wachtrijen zal aanschuiven" zei de ene. "Ik ben nog nooit een weddenschap aangegaan" zei de andere, maar hij bedoelde eigenlijk "laten we eraan beginnen".
Na enorm veel kloppen en chocolade dippen kwamen ze eindelijk tot de perfecte fluffy, vanille marshmallow.
"Misschien moeten we er gezouten caramel op doen?", vroeg de ene. "Absurd" antwoordde de andere, maar hij bedoelde eigenlijk "absoluut".
"Misschien moeten we er repen van maken?" vroeg de ene. "Dat is wellicht een stapje te ver" antwoordde de andere, maar eigenlijk bedoelde hij "ik heb er al gemaakt".
Tching is een Belgisch merk dat een gamma artisanale dranken aanbiedt. Tching staat voor pure ingrediënten en een ambachtelijke bereidingswijze met een originele twist. Lekkernijen waar je van geniet en die je graag deelt tijdens een gezellig samenzijn met vrienden of familie.
Aan het merk Tching hangt ook een sociaal en duurzaam kaartje vast. Zo worden de producten gemaakt in samenwerking met het Brugse sociaal maatwerkbedrijf Sobo@werk vzw door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Naast de productie staan ze ook in voor het afvullen, etiketteren, verpakken en verzenden van alle producten
De hoevewinkel van Hilde’s Ambachten bevindt zich op het terrein van het landbouwbedrijf in Sint-Niklaas. Het familiebedrijf is een lokaal begrip en heeft zich in de achterliggende 30 jaar geëvolueerd van een gemengd landbouwbedrijf naar .
Al jarenlang staat de hoevewinkel in Sint-Niklaas bekend om de verkoop van eigen koemelk,aardappelen en groenten enfruit van eigen land. In haar zoektocht naar een nieuwe uitdaging, begon Hilde met het maken van ambachtelijk confituur. Door de jaren heen heeft ze deze productie steeds meer uit weten te breiden met nieuwe smaken.
Het begint allemaal in 1885, als Stefanie De Jaegher, na het overlijden van haar echtgenoot, de brouwerij, voorheen stokerij, koopt. Niet veel later hertrouwt ze met Julien Verhofstede en brouwen ze samen verder aan het familieverhaal Verhofstede. Met succes, want in het dorp is men al snel verzot op de bijzonder rijke smaak van hun bieren. Naast het ontstaan van Brouwerij Verhofstede, werden wijnen op de kaart gezet. Stefanie De Jaegher en Julien Verhofstede hadden een mooie privékelder en verkochten naast hun eigen ambacht, wijnen aan hun cafés. De liefde voor wijn werd met de paplepel ingegeven doorheen de generaties.
Stefaan en Christiaan Verhofstede kwamen aan de leiding en bouwden in de jaren 60 de wijnhandel verder uit met Cava en wijnen uit Spanje en Frankrijk. Beide broers waren voorvechters van de biologische teelt. Dat inzicht gaven ze met veel liefde door aan de verschillende wijnboeren.
De toekomst van Wijnen Verhofstede gaat gestaag verder wanneer de 4de generatie aan het roer komt.
Het motto: "Steeds puur natuur en zuiver, kortom kwaliteit", dragen we nog steeds hoog in het vaandel. Tot op de dag van vandaag baseren we hierop onze selectie.
Proef en geniet van ons assortiment!
Een theereis naar Taiwan in 2016, uit pure passie en liefde voor thee vormt de kern van de creatie van MIST.MIST staat voor superieure kwaliteit en direct trade thee. In nauwe samenwerking met lokale onafhankelijke theeproducenten selecteert men de beste thee op basis van regio en afhankelijk van het seizoen. Het past binnen de filosofie van MIST om de directe handelsmanier van werken voor ogen te houden. Men bezoekt de theetuinen om de familie erachter te leren kennen en zo meer te weten te komen over elke thee en zijn specificaties. Het doel is om de passie te delen door exclusieve, verse en pure thee en infusies te garanderen. Elk heeft een zijn verhaal en ze zijn allemaal uitzonderlijk van smaak !